Що таке конкурентний діалог?

Вигідно купити чи продати товар, сировину, техніку, роботи та послуги можна через онлайн систему Прозорро. Це електронна платформа державних закупівель, яка дозволяє учасникам приймати участь у публічних аукціонах та укладати угоди на ринкових умовах. Державні та комунальні підприємства зобов’язані робити закупівлю через ProZorro, а приватні компанії та підприємці можуть прийняти участь у торгах та запропонувати свою продукцію на умовах, вигідних для обох сторін.

Для участі у онлайн торгах потрібно зареєструватися на Прозоро чи на авторизованому майданчику. Партнерським ресурсом Прозорро є Mega Sale (Сайт за посиланням megasale.com.ua). тут ви можете проконсультуватися по питанням підбора тендеру, підготовці та участі у публічному аукціоні.

Використання конкурентного діалогу на аукціонах ProZorro

Замовник в процесі підготовки до проведення відкритих торгів ретельно вивчає компанії, які подають заявки на участь. Це дуже важливо, бо без перевірки може виникнути ситуація, коли переможцем стане фіктивна фірма, або організація, у якої немає матеріально-технічної бази для виконання умов контракту та вимог замовника.

Конкурентний діалог – це формат комунікації замовника та постачальника чи підрядника, яка застосовується у таких випадках:

  1. Замовник при формуванні вимог до продукту не може визначити конкретні вимоги до результату. Це відноситься, у більшості випадків, до юридичних послуг, розробки програмних продуктів, наукових досліджень, проведення експериментів, розробки нових продуктів тощо.
  2. В процесі виконання умов контракту на проектування, виконання робіт чи надання послуг планується використання інноваційних технологій.
  3. Замовник не має можливості сформувати точні технічні вимоги та специфікацію.

Конкурентний діалог на розповсюджується на закупівлю товарів, робіт чи послуг, які будуть виконані по готовим проектам.

Проведення конкурентного діалогу перед торгами на Прозорро

При публікації тендеру на ProZorro замовник вказує про те, що буде проведений конкурентний діалог. В оголошенні вказується ЄДРПОУ замовника, код лоту, підстава для застосування даної процедури, очікувана вартість лоту, кінцевий строк надання тендерний пропозицій, мова пропозицій, наявність чи відсутність тендерного забезпечення та його розмір. В тендерній документації замовник також вказує опис лоту та характеристики предмету закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників торгів, підстави відхилення заявок, критерії оцінки та інші дані.

Автор: admin